Nowy wygląd oznaczeń reklam Google AdWords na przykładzie frazy „wyprzedaż rocznika” - ePodium

AdWords

Nowy wygląd oznaczeń reklam Google AdWords na przykładzie frazy „wyprzedaż rocznika”

Umieszczono w: AdWords, Blog przez epodium.pl | 22 lutego 2017


Od pewnego czasu Google testuje nowy wygląd oznaczeń dla reklam AdWords. Dawniej był to widoczny tekst „Reklama„, aktualnie kolory odwróciły się co można zaobserwować na poniższym zrzucie dla przykładowej frazy „wyprzedaż rocznika„:

TESTOWANA WERSJA:

wyprzedaz-rocznika-google-adwords

STARA WERSJA:

wyprzedaz-rocznika-stara-wersja-reklamy

4 reklamy u góry strony – podobnie jak pozostałe 3 na dole – posiadają znacznik „Reklama” w zielonym obramowaniu. W naszej ocenie nowa forma jest zdecydowanie mniej rzucająca się „w oczy”. Czy taki zabieg wpłynie na większe zainteresowanie reklamą wśród Klientów i wzrostem klikalności – przekonamy się wkrótce.

Więcej na ten temat przeczytasz także na stronach:

http://searchengineland.com/official-googles-green-outlined-ad-label-replacing-solid-green-version-269868
http://semahead.pl/blog/nowosc-reklamy-google-coraz-widoczne.html

Google testuje nowy wygląd oznaczeń reklam AdWords